Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кокор М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Кокор М. 
Принцип наступності у процесі формування професійних компетенцій майбутніх викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / М. Кокор // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_56
Для реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх викладачів іноземної мови у контексті системи ступеневої професійної освіти проаналізовано та виокремлено ключові компетенції майбутнього викладача іноземної мови за професійним спрямуванням (ІМПС). Визначено роль наступності у процесі формування професійних компетенцій майбутнього викладача ІМПС. Досліджено шляхи впровадження принципу наступності у компетентнісній моделі підготовки та у системі ступеневої освіти.Для реализации компетентностного подхода в подготовке будущих преподавателей иностранного языка в контексте системы ступенчатого профессионального образования проанализированы и выделены ключевые компетенции будущего преподавателя иностранного языка профессионального направления (ИЯПН). Определена роль преемственности в процессе формирования профессиональных компетенций будущего преподавателя ИЯПН. Исследованы пути внедрения принципа преемственности в компетентностной модели подготовки и в системе многоуровневого образования.The article dwells upon the formation of professional competencies of future LSP practitioners and explores the ways of implementation of the principle of continuity in competence-based training model and in the system of gradual education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.948 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кокор М. 
Педагогічні технології підготовки майбутніх викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням в університетах США [Електронний ресурс] / М. Кокор // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 3. - С. 262-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_3_31
Виокремлено та охарактеризовано основні педагогічні технології, які доцільно використовувати під час підготовки викладачів іноземної мови за професійним спрямуванням, а саме: технологію проблемного навчання, технологію колегіального навчання, інформаційно-комунікаційні технології. Проаналізовано методи, які застосовують на різних етапах проблемного навчання: метод проектів, кейсів, ділові ігри, симуляції, проблемні дискусії. Підкреслено особливості застосування цієї технології колегіального навчання, які виявляються в груповому спостереженні, аналізі й оцінюванні. З метою активізації використання ІКТ у навчальному процесі та для формування інформаційно-технологічної компетенції викладачів англійської мови було розроблено стандарти TESOL Technolology Framework, в рамках якої було розроблено інтегровану модель підготовки викладачів АМ/АМПС. На прикладі теоретичного курсу вступу до лінгвістики (аналіз дискурсу новин) обґрунтовано мотиваційну складову підготовки майбутніх викладачів АМ/АМПС до застосування ІКТ.Выделены и охарактеризованы основные педагогические технологии, которые целесообразно использовать в процессе подготовки преподавателей иностранного языка профессионального направления, а именно: технология проблемного обучения, технология коллегиального обучения, информационно-коммуникационные технологии. Проанализированы методы, которые применяют на разных этапах проблемного обучения: метод проектов, метод кейсов, деловые игры, симуляции, проблемные дискуссии. Подчеркнуты особенности применения технологии коллегиального обучения, состоящие в коллегиальном наблюдении, анализе и оценке. С целью активизации использования ИКТ в учебном процессе и для формирования информационно-технологической компетенции преподавателей английского языка были разработаны стандарты TESOL Technolology Framework, в рамках которой была разработана интегрированная модель подготовки преподавателей АМ/АМПС. На примере теоретического курса вступления к лингвистике (анализ дискурса новостей) обоснована мотивационная составляющая подготовки будущих преподавателей АМ/АМПС к применению ИКТ.The article deals upon the concept of learning, educational and pedagogical technologies, and their implementation into LSP teacher preparation programs. The main characteristics of American system of pedagogical education have been defined such as constructivism, activity-based approach, discovery-based learning, development of pedagogical competence through independent learning and practice-based teacher training. In this respect particular attention has been paid to the use of problem-based, peer-to-peer and ICT educational technologies.
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.444 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кокор М. М. 
Сучасні моделі підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням в університетах США [Електронний ресурс] / М. М. Кокор // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 1. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.846 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кокор М. М. 
Поняття "аналіз навчальних потреб" у зарубіжній науково-педагогічній літературі [Електронний ресурс] / М. М. Кокор // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2011. - № 5(2). - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2011_5(2)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кокор М. М. 
Сучасні виклики у діяльності викладачів англійської мови за професійним спрямуванням у вищій школі [Електронний ресурс] / М. М. Кокор // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 189-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.342 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кокор М. М. 
Особливості використання педагогічної рефлексії у процесі професіоналізації викладача – початківця англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / М. М. Кокор // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_28
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.542 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Кокор М. М. 
Аналіз професійних компетенцій викладача англійської мови за професійним спрямуванням [Електронний ресурс] / М. М. Кокор // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2014. - Вип. 49. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2014_49_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського